Wednesday, May 20, 2009

Dear Friends

有你在身旁-无印良品

路有点长 夜有点微凉
心情迷迷惘惘 和寂寞交换沮丧
天边星辰忽明又忽暗 那一颗最能照亮心房
梦和理想 心坚持不忘
方向就是力量 和时间交替煎熬
雾里瞩光绽放希望 有你一切都变得不一样
谢谢你 给我温暖 脆弱时候在我身旁
谢谢你 陪我成长 路上风风雨雨不怕荆棘失望
有你在身旁 心更坚强 阳光一路陪伴
成长更勇敢 你我不必言语 敞开心窗
有你在身旁 梦更精彩 朋友一路陪伴
星光更灿烂 相信相依共同仰望
生命因你更添光亮

明天也要做伴-锦绣二重唱

哪天你想要闪电结婚
请先帮我找一个好男人
别一个人去幸福不理人
哪天你不小心就变成女强人
[哪天你已变成女强人]
别忘了是我劝你要认真
[我会记得你劝我要认真]
无论再忙都要陪我聊聊心声我永远记得今晚
我们回忆往事梦想未来感动聊不完

明天心也要作伴也要勇敢
不管是否天涯两端
只要是情意够长缘就不短
常常联络不准懒散明天心也要作伴也要自然
就像现在真诚简单
有事你要人商量我最喜欢
欢迎找我麻烦

songs dedicated to my friends.

thanks for being there when i am in need.

thanks for accompany me to overcome all the difficulties, being the listener and also giving me advices.

thanks for listening to all my grumblings whenever i am stress.

we meet different kind of friends throughout our lives.

From kindergarden to university, different people appear n a new frienship is being developed.

All the fond memories will always remind me the days we used to hang around, chit chating,crying and laughing together.

to my frens who are graduating,all the best for your future endeavour.
to my frens who are "struggling" and enjoying for their final year like me,gambate...
to my frens who are working,best regards to you.

1 comment:

  1. 哇,锦绣那首歌我不会哦。。。。
    肥苗,轮到我要上网找歌了。。。哈哈。。。。

    ReplyDelete